Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ?

Θελω να μου πεις ένα παραμυθι αποψε

Ένα παραμυθι με όλα αυτά

που ονειρευτηκα στη ζωη μου

Θελω να κουρνιασω στην αγκαλια σου

κι όπως ακουω τις σταγονες της βροχης

να με ταξιδεψει η φωνη σου

Θελω να με πας σε μια ομορφη πολιτεια,

εκει που μονο ανθρωποι χαρουμενοι

να κατοικουν

Θελω να με βαλεις μεσα σε ένα παλατι

που μονο γελιο και χαρα να ανθιζει στις αυλες του

Θελω αποψε να γινεις ο πριγκιπας μου

Που δεν θα αφηνει ποτε τον φοβο να με πλησιασει

Μ’ένα αγγιγμα θα σκοτωνει ολους τους δρακους

που θα θελησουν να κατασπαραξουν τη ζωη μου

Με μια ματια θα διωχνει τις κακιες μαγισσες

που θα θελησουν να κλεψουν τα ονειρα μου

Και γω να γινω η πριγκιπεσσα σου

Που καρτερικα θα περιμενω να γυρισεις

απ’ τις μαχες της ζωης σου

Με το φως της καρδια μου να γαληνευω

τη κουραση της ψυχης σου

Μ’ένα χαμογελο μου θα σε ταξιδευω

στον ουρανο της ευτυχιας

Θα βγαινω στο παραθυρι του κοσμου

και θα σου τραγουδω τη μελωδια της ελπιδας

Με το μαγικο κλειδακι της ψυχης μου

θα ανοιγω ολες τις πορτες των ονειρων σου

Θελω να κοιμηθω στην αγκαλια σου αποψε

και να ονειρευτω ακουγωντας ένα παραμυθι...

Ένα παραμυθι με ωραιο τελος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: