Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Σ' εχω αναγκη ....


Λατρευω την φθινοπωρινη βροχη...
Με το προσωπο κολλημενο στο παραθυρο
στεκομαι με τις ωρες να κοιταζω τις σταλες
που χτυπουν πανω στα κιτρινισμενα φυλλα
των δεντρων.
Στο αποτυπωμα που αφηνει η ανασα μου
πανω στο τζαμι ζωγραφιζω με το δακτυλο
αστερακια χαμενη στις σκεψεις μου....
Σκεφτομαι οτι δεν θελω να σκεφτομαι...
Θελω η βροχη να παρασυρει ολες τις σκεψεις
που ζαλιζουν το μυαλο μου και γεμιζουν θλιψη
και δακρυα τα ματια μου.
Κι εκει που ελεγα να τις αφησω να κυλισουν...
Ενα απροσμενο τηλεφωνημα ερχεται να κανει
την ανατροπη σ' ολα αυτα που αποφασισα ,
που προγραμματησα, αλλα κατα βαθος
ποτε δεν τα πιστεψα.
Ενα τηλεφωνημα χωρις πολλα λογια.
Μια φωνη σιγανη, δυστακτικη που ειχε
πιο πολυ αναγκη να ακουσει παρα να μιλησει...

" Σ' εχω αναγκη ψυχουλα μου..."

Με κανει να νοιωθω απεραντη χαρα.
Μια απλη φραση που με κανει να πεταω ψηλα.
Τι σημασια εχει που δεν μου ειπε ..."σ' αγαπω" ;
Αυτες οι λεξεις ακουγονται ακομα πιο ομορφα
κι απ' αυτο...
Αυτες οι λεξεις μιλανε στην ψυχη μου
που τον γνωριζει καλυτερα απ' οτι εγω...
Αφηνω ελευθερο τον εαυτο μου κι αν κατι
πρεπει να γινει θα γινει...
Δινω χρονο στις σκεψεις .
Δινω χρονο στο ονειρο.
Δινω χρονο στην αγαπη.
Δινω χρονο στον χρονο.
Οπως και να' ναι ολα θα πανε ολο και καλυτερα

-Εισαι η χαρα μου βρεεεεεεεεεεεεεεε.....μου φωναζεις
-Μου λειπεις ............ σου ψιθυριζω

Δεν υπάρχουν σχόλια: