Σάββατο 9 Αυγούστου 2008

ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!






Μ' ενα απλο γεια μ' εβαλες στης καρδιας σου το λιμανι το απανεμο
και η χαρα μου δεν περιγραφετε....
Εκλεισες απ' εξω ολα τα μανιασμενα κυματα της ψυχης
Ολα τα ανημερα θηρια της ζωης
Εχτισες μια χρυση φωλια στις ακριες των βραχων
την στηριξες με την αγκαλια σου και μου' πες:
" Ελα κατσε εδω πλαι μου και μην αγριευεσε αλλο".....
Και γω κουρνιασα και χαζευα τους γλαρους
που με χαιρετουσαν χαρουμενα.
Με σκεπασες με το γαλαζιο πεπλο τ' ουρανου
και μου' φερες για φως τα πορτοκαλια συννεφα της δυσης
Φωναξες και ενα περαστικο αγερι να μου τραγουδα
και κατι χαρουμενα δελφινια να λικνιζονται στο ρυθμο του....
" Για να περνας την ωρα σου! ".... ....μου ειπες
Μαζεψες και μια αγκαλια κοραλια απο τον βυθο
εγραψες κι ενα μυστικο ραβασακι
και μου τα χαρισες.........
Υστερα μ' ενα ασπρο βοτσαλο εγραψες στην αμμουδια:

ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!

Και μου' στειλες το πιο ομορφο χαμογελο σου....................

Δεν υπάρχουν σχόλια: