Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

η ομορφια της πανσεληνου.....



Ηθελα τοσο πολυ να γραψω αποψε αλλα δεν μπορω.
Ξεχαστηκα .........να κοιταζω.
Να κοιταζω αυτο το υπεροχο φεγγαρι που γεμισε την νυχτα μου με φως.
Το βλεπω να μπαινει παντου, να λουζει τα παντα, ακομη και την ψυχη μου.
Το βλεπω να ψαχνει τους δρομους του κορμιου μου.
Κατι μικρα συννεφακια διπλα του εχουν στησει χορο.
Ζηλευω............θα' θελα να' μαι μαζι τους.
Πινω μια ρουφηξια απο την βυσσιναδα μου
που ανταγωνιζεται σε γλυκα την σημερινη βραδυα.
Τι ομορφια ειναι αυτη Θε μου!!!
Η φλυαρη φλογα ενος κεριου με συντροφευει.
Μια χαζη πεταλουδιτσα πηγε και τσουρουφλιστηκε πανω της.
Ετσι κανουν αυτες .........καιγονται.
Τους αρεσει να καιγονται.
Φυσαω απαλα την φλογα και παιζω μαζι της.
Την βλεπω να λικνιζεται ναζιαρικα.
Ενα τριζονι στην γωνια κανει δυο βηματα
διστακτικα προς το φως και το στηνει στο τραγουδι.
Ζωγραφιζω αστερακια πανω στο χαρτι και αφηνω
την φαντασια μου να μου κανει παρεα.
Βλεπω ενα κοπαδι ολολευκα περιστερια
να ξεχυνεται απ' την ψυχη μου.
Τους χαμογελαω και τους στελνω ενα φιλι.
Απλωσα τα χερια μου ξαφνικα ελπιζοντας να πιασω
το φεγγαρι.......εστω να τ' ακουμπησω.
Του χαμογελαω........
Μου φανηκε οτι μου χαμογελασε κι αυτο.
Κλεινω τα ματια και αφηνομαι.
Αφηνομαι σ'αυτη τη γλυκεια, μοναδικη αισθηση
ευχαριστησης που μου δημιουργει.
Ενα παιγχνιδιαρικο αερακι φτερουγισε κι ηρθε κοντα μου
να μ'αγκαλιασει και να με φιλησει, αφηνοντας μια αισθηση
ανατριχιλας να χαλαει την ησυχια μου.
Κατι ερωτολογα μου φανηκε οτι μου ψιθυρησε στ' αυτι
αλλα δεν προλαβα να τ'ακουσω.
Το τριζονι συνεχιζει το τραγουδι του.
Νομιζω οτι προσπαθει να με νανουρισει.
Ξαναχαμογελω................
Και αφηνω τον χρονο να κυλαει και να ταξιδευει μαζι
με το ολογιομο φεγγαρι.............
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ......ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: